דיאטה מהירה – כך נרד מהר במשקל !

הקדמה – מהי דיאטה מהירה?

דיאטה מהירה היא פשוט מאוד דיאטה שבמסגרתה נצליח להוריד כמות משמעותית ממשקל גופנו בתקופת זמן קצרה עד קצרה מאוד. בדרך כלל הכוונה היא לתקופת זמן של בין 5 ימים לשבועיים. המטרה בדיאטה כזו היא כמובן לרדת כמה שיותר ק”ג במשך הזמן שנקבע.

מתי נשקול לעשות דיאטה מהירה?

מי מאיתנו לא מכירה את התרחיש הבא: יש לנו אירוע גדול שמתקרב ואנחנו רוצות להיראות מיליון דולר, אך טרם השלנו מעלינו את 5 הק”ג העודפים שצברנו בתקופת החגים האחרונה. אז מה עושים? איך בכל זאת נצליח לעשות דיאטה מהירה ולהיכנס לשמלה החדשה שקנינו? הנה 3 טיפים חשובים שיעזרו לנו לעשות זאת.

1. הפחיתו בכמות הפחמימות: מי מאיתנו לא אוהבת לאכול פחמימות? כנראה שאף אחת. פחמימות הן מרכיב חשוב בתזונה שלנו ומהווים את אחד מאבות המזון של גופנו, אך יחד עם שלל יתרונותיהן והשפעותיהן החיובית לפחמימות יש גם מגרעה אחת מרכזית והיא שהן מתפרקות מהר (מהר מאד אפילו) בגוף שלנו. מה זה אומר בעצם? מכיוון שלגוף שלנו לא לוקח זמן רב לפרק מאכלים רוויים בפחמימות אנו נרגיש תחושת שובע לפרק זמן קצר בלבד לאחר הארוחה ונרצה לאכול שוב במהרה. בקיצור, השתדלו להפחית בכמות הפחמימות, כך תאכלו מאכלים שמתפרקים בגוף לאט יותר (חלבונים למשל) ויגרמו לכם לתחושת שובע ארוכה יותר ולאכילה פחותה במהלך הדיאטה המהירה שלכם.

2. בצעו פעילות גופנית של חצי שעה ביום: כמובן שאין תרופת פלא שתגרום לירידה מהירה במשקל ללא שום השקעה או מאמץ מצדנו, ולכן כשעושים דיאטה מהירה אין מנוס מלבצע פעילות גופנית במשך 30 דקות ביום לפחות. הרעיון מאחורי ביצוע פעילות שכזו הוא שבמהלך פעילות גופנית אנו שורפים מהר יחסית את הקלוריות שצברנו באכילה וכך בעצם היא מסייעת לנו לרזות. זאת ועוד, פעילות גופנית ממריצה את מנגנון חילוף החומרים של הגוף (המטבוליזם שלנו) ועוזרת לתהליך העיכול.

3. מים מים מים – שתו המון מים! למי שלא יודע, במים יש 0 קלוריות. אין עוד נוזל כזה בטבע ועל כן שתיית מים לא רק שנחשבת לבריאה ביותר, אלא גם לא גורמת לנו להעלות במשקל ומאפשרת לנו לשייט בבטחה אל עבר השגת המטרה העיקרית שלנו – דיאטה מהירה.

לסיכום, אפשר לרזות מהר במשקל במידה ונמצא את כוח הרצון להתמיד ולבצע את הטיפים הנ”ל. זוהי אינה משימה פשוטה כלל, אך בהחלט משימה אפשרית. בהצלחה.

?