איך שומרים על דיאטה בזמן עבודה בחו”ל

בזמן עבודה בחו”ל לעיתים זונחים את הדיאטה ואוכלים באופן כזה שחוזרים עם מספר קילוגרמים מיותרים. אז איך עושים זאת, יש לנו גם  עבודה בחו”ל וגם דיאטה? איך לא מעלים במשקל? בזמן עבודה בחו”ל או בזמן נסיעת עבודה קצרה לחו”ל, יש פיתויים רבים וגם אילוצים רבים. אוכלים במסעדות, בשדות תעופה, במלונות, בישיבות עבודה עסקיות יש הזדמנויות לאכול אוכל לא בריא ומשמין. אז הנה מספר עצות איך בכל זאת לאכול נכון גם בזמן עבודה בחו”ל.

עצה ראשונה – אכלו מזון מלא. במקום לקנות חטיף, או עוגה וכוס קפה לארוחת בוקר. העדיפו לבחור במלון או במסעדה דייסת קוואקר למשל, עם פירות טריים או סלט. זהו מזון עשיר בסיבים, משביע, בריא וגם ממלא ועם זאת לא משמין או מזיק לבריאות. העיקרון כאן הוא לבחור מנות בריאות עם סיבים תזונתיים, וכמה שפחות מעובד.

עצה שניה – שתו הרבה מים. במקום לבחור בבירה או קפה, פשוט שתו הרבה מים. ערך נוסף של שתית מים הוא שתישארו פחות עייפים אחרי טיסה ארוחה. יש האומרים שאם תשתו כוס מים אחת כל שעה בטיסה ארוכה, זה יעזור לכם להישאר יותר רעננים ולחוות פחות את הג’ט לג.

בזמן של עבודה בחו”ל לעיתים אף מזניחים את שגרת הספורט, האימון היומי, שלנו. אז איך בכל זאת גם עושים כושר כשנמצאים בנסיעת עבודה? ראשית אל תסמכו על כך כי יהיה חדר כושר זמין. ארזו אתכם לנסיעה, אולי חבל או גומיית כושר, וכך גם כאשר אין חדר כושר תוכלו לתרגל. אתם יכולים לעשות את החימום הרגיל, אולי קפיצות בחבל ומתיחות. ואפשר גם לעשות שכיבות שמיכה, תרגול מעולה לשמירה על שרירי הבטן, הגב הזרועות והחזה. אולי אף תכינו לעצמכם תכנית אימון חלופית לחדר כושר.  כלומר, הקפידו על תרגול יומי חלופי, עם או בלי אביזרים. כמו כן תרגלו בכל הזדמנות אפשרית.

דיאטה בנסיעות עבודה

דיאטה בזמן עבודה בחו”ל היא לעיתים בעיה. עצה פשוטה אחת היא לשמור על שגרת הארוחות שלכם. אם בבית יש לכם שגרה ברורה וסדורה לגבי הארוחות שלכם, השתדלו להקפיד עליה גם בזמן הנסיעה לחו”ל. דיאטה היא משימה חשובה שלקחתם על עצמכם, לרזות ולשפר את איכות חייכם. חבל לזנוח אותה רק בגלל שינוי המקום.

אז איך מתמודדים עם ארוחת אכול כפי יכולתך או עם ארוחה במלון עם בחירה מרובה? איך לא אוכלים מעל ומעבר ליכולת, וחורגים בהרבה מן המתוכנן? דיאטה זה לא ענין פשוט. חשוב להשקיע מחשבה לפני שמתנפלים וזוללים כפי יכולתכם בארוחה.  אז הנה העצה, ראשית, ערכו סקירה של מה מוגש, לפני שאתם פונים ולוקחים צלחת. פשוט סיקרו את המזנון, ובחרו מה אתם רוצים לאכול. רק אז חיזרו עם הצלחת וקחו רק מה שתואם לדיאטה שלכם.

עצה נוספת, כדי גם ליהנות מן החוויה של חו”ל של טעימת המזון המקומי, וגם בכל זאת לא לחזור חזרה ארצה עם רגשות אשם שהגזמתי באכילה, וזללתי ללא הגבלה, כל זאת ללא התחשבות בתוצאה. והתוצאה היא שבדרך כלל אם לא מקפידים על תזונה מאוזנת ומרוסנת תוצאתה היא חזרה עם עוד מספר קילוגרמים עודפים, שיהיה שוב צורך להתמודד להורידם. אז כדי שזה לא יהיה המצב. שימרו על תכנית הארוחות שלכם. המשיכו בספירת הקלוריות במנות – אם זה חלק משמירת המשקל שלכם. שתו הרבה מים. בנוסף הרבו לאכול הרבה ירקות, סלטים ללא רוטב שומני וגם פירות.

?