מבחר טיפים לדיאטה מהירה

הדיאטה מהווה אחוז משמעותי מהלך החיים של רובנו, גברים ונשים כאחד. במחקרים השונים נוכחנו לגלות כי אין הרבה מאוד הבדלים בין המגדרים, כלומר בין הגברים לנשים לרצון להראות טוב ולמאבק היומיומי, בין אם נפשי ובין אם בשיטות שונות ומשונות במשקל ובאפשרות לגרום לדיאטה הבאה לעבוד, ויותר מכך להגיע אליה ולא רק אחרי החגים.

מהו הנוזל שממלא אותך – שתייה מרובה של מים תזרז את תהליך הדיאטה

שתיית מים מוגברת תעזור לשפר את סיכויי הדיאטה, תשפר ותייעל את תחושת השובע ותביא לתהליך של חילוך חומרים יעיל יותר, פעילות יעילה יותר של מערכת העיכול והקיבה וכמובן תפחית את הקושי והבעיות במערכת העיכול, אלה אשר גורמים לנו לשבת במשך דקות ארוכות בשירותים, ואף יותר. שתייה מרובה של נוזלים הוא אחד הטיפים המומלצים ביותר של דיאטה מהירה. כמו כן, פגיעה במערכת העיכול היא בין המאפיינים המשמעותיים ביותר המשבשים את הדיאטה ומביאים לקושי בירידה במשקל, לתחושה ולמראה של נפיחות וכבדות, הלכה למעשה.

מאכלים מרובי נוזלים אך בעלי אחוז שומן נמוך

רבים אמרו שהבסיס של הדיאטה הוא מים, ואכן, הנוזלים והמים הם בין הפרטים החשובים ביותר בכל דיאטה, חשוב מאוד לשים דגש על נוזלים אבל לאו דווקה על שתייתם. הנוזלים מגיעים אל הגוף גם ממזונות המרובים בנוזלים כמו ירקות ירוקים, פירות בעלי רמה נמוכה של פרוקטוז (סוכר פירות), כמו תפוחים ירוקים, קיווי ופירות יער. שתיית מים חשובה במיוחד אבל אכילה של ירקות ומזונות בעלי רמה וכמות גדולה של מים תסייע לכם לרדת במשקל באופן מהיר ואפקטיבי יותר.

ספורט בכל מקום – מצאו את הפעילות הספורטיבית המועדפת עליכם והתמידו בה

לקיחת פעולת הספורט בתור עונש מאופיין כאבן הנגף המשמעותית ביותר אשר חוסמת כל דיאטה ודיאטה מהירה בפרט.  עובדה חשובה מאוד בתחום הספורט והפעילות הגופנית אשר שגורה בפיהם של מאמני הכושר המקצועיים ביותר, היא שכל ספרט שאינו מהנה, נראה בעיננו כעונש וככזה שלא נוכל להתמיד בו הוא ספורט אשר לא יעזור לנו לרדת בהיקפים ובקלוריות, לפחות לא בטווח של יותר משבועיים לכל היותר. פעילות ספורטיבית המאפשרת לנו התמדה, יכולה להיות כל דבר המשלב תנועתיות: ריקוד, משחק כדור, ריצה על חוף הים, משחק עם הכלב, רכיבה על אופניים, כולם יעילים ומעולים לירידה מהירה במשקל בתוספת לתזונה בריאה ומאוזנת, ויאפשרו לכם לרדת במשקל באופן בו אפילו אתם לא תרגישו בו.

מדוע אנחנו אוכלים הרבה? שיטה מפתיעה לירידה מהירה במשקל…

התשובה הראשונה שרובנו נחשובה עליה היא כמובן רעב או פשוט מאוד בגלל שתטעים לנו. רעב והנאה מאוכל הם אספקטים בריאים, אבל חשוב ומפתיע מאוד לגלות עובדה מעניינת מאוד, עובדה הנסמכת על פסיכולוגיה ותת מודע הרבה יותר מתחושת הרעב הפיזולוגית.

במקרים רבים אנחנו אוכלים גם כאשר אנחנו לא רעבים, במיוחד בשולחן החג או “בחברותה”, פשוט מאחר שאנחנו חוששים להפסיד את כל השפע. היכולת להבין מתי אנחנו רעבים ומתי אנחנו חוששים להפסיד את מגוון המזונות המונחים לפנינו ולאחר מכן ההבנה שאנחנו לא מפסידים אלא להיפך מרוויחים את הבריאות שלנו, תביא אותנו לדיאטה מהירה ותוצאות מהירות מאין כמוהן.

?